Korvrök

Att ha en plan är mycket nervstillande...det var längesedan jag visste vad jag skulle göra med de följande månaderna av mitt liv. Nu när jag kom in på min kurs och kanske har bestämt vad jag vill bli när jag blir stor sitter jag här handfallen. Den fria tid som jag längtat så efter den hektiska tid som varit sitter jag nu bara av. Har min blåa dator i min famn och bara glor. Nej, jag luktar faktiskt också...för lägenheten jag grundligt städade igår och som doftade av nyutslagen ros har blivit fylld med brandrök. En stickande frän korvrök...men jag vet att det är efter branden i sporthallen igår, de måste ha haft mycket korv i den hallen.
Nu har jag analyserat klart mitt beteende, kommer jag efter denna rannsakning ta tag i skrivandet, måleriet, packandet, receptletandet, tvättvikandet, kattlåderengörningen, disksorteringen...

Sitter kvar...
Verkar som även jag har en släng av I väntan på Godot i mitt liv.



http://www.dn.se/polopoly_fs/1.830665.1238062716!image/3522965318.jpg_gen/derivatives/freetexthookmodule-full/3522965318.jpg

http://www.dn.se/polopoly_fs/1.830665.1238062716!image/3522965318.jpg_gen/derivatives/freetexthookmodule-full/3522965318.jpg


Kommentarer
Veronica

Hihi, vanligt syndrom det där. Även jag känner mig något handfallen över den generösa tid som plötsligt erbjuds. Och allt man har staplat upp på sin önska-att-göra-lista, känns så nu så nära men ändock så långt bort. Sitt kvar ett tag till vet ja, än har du tid på dig:)

2010-06-09 @ 14:51:16
URL: http://www.metrobloggen.se/libfina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0